HARRY SALLY'LE TANIŞINCA- WHEN HARRY MET SALLY




1989 yılındaRob Reiner tarafından yönetilmiş,izlediğim romantik komedi türü filmlerin en iyi örnekleri hangileriydi diye düşündüğümde ilk aklıma gelen filmlerden Harry Sally'le Tanışınca.

zaten Meg Ryan'a özel bir sempatim vardır. Son üç filmini falan sevmedim, ama onu gördüğüm ilk film olan Top Gun'dan itibaren her filmini çok sevdim. Filmde Meg Ryan'ın yanısıra, yine her izlediğim filminde beğendiğim Billy Crystal var.

Film Harry de Sally de aynı Üniversitede okudukları halde ,ancak mezuniyetten sonra New York'a giderken tanışırlar. Yolda uzun uzun sohbet eder ve bir çıkarıma varırlar: "erkek ve kadın sadece arkadaş olamaz!".

New York'a varınca her biri kendi hayatını yaşar, birileriyle tanışır, aşık olur vs. Tüm bunlar olurken ikili arada sırada karşılaşır ve birbirlerine olup bitenden bahseder. Harry karısından ayrıldıktan sonra Sally ile aralarında sıkı bir dostluk başlar. Peki ama yıllar önce karar verdikleri şey hala geçerli midir? Hiç sanmıyoruz!
cümleleriyle tanıtılıyor link verdiğim sitede. ve bu linkte de fragmanı izleyebilirsiniz.

izlemiş olanlar bana katılırlar mı bilmiyorum,ama filmin en komik anlarından biri sally'nin ağlaması, bir diğeri ise, sally'nin lokantada yaptığı orgazm taklididir.

FAKE ORGASM

4 yorum:

  şule

27 Kasım 2008 09:02

ah ne guzel filmdir...

  depo

27 Kasım 2008 21:46

şulecim, seç beğen iste izle hayatım. zaten caramel borcum var sana:)

  Adsız

30 Kasım 2008 22:36

benim en sevdiğim romantik komedilerden biri bu. sally'nin orgazm taklidi yaptığı sahne de harikadır gerçekten. başka filmlere de konu olduğunu hatırlıyorum. diğeri de sleepless in seatlle, yine meg ryan ama yanında bir de tom hanks var. her türlü can sıkıntısına birebir.
bu sayfa ne güzel olmuş elektra!

  depo

1 Aralık 2008 15:05

peliin, merhaba. teşekkür ederim :) meg ryan ile bir dönem billy cyristal, sonra da tam tespit ettiğin gibi tom hanks çok başarılı sinema çifti oldular.bu meg'i, günahı boynuna russell crowe bitirdi diye düşünüyorum naçizane:P
ve sleepless in seattle da çok yumuşacık ve başarılı bir filmdir.