Neden?

İzlediğim filmlerin ufak tefek bilgilerini de içeren kayıtlarını tutmak, arşivlemek hep sevdiğim bir şeydi.
Bilgisayarımda kendimce yapıyordum bu işi.
Ancak, geçen gün bilgisayar göçünce, gitti benim depo.
Ben de dedim ki, ' E, blog aç bunun için.'
kendime acaip hak verdim.
' Tabii ya...'
Ve işte blog burada.
Belirli bir yöntemim yok açıkçası kafamda.
İzlediğim filmleri bilgileriyle buraya kaydetmek niyetim.
Tek koşulu var benim için, mutlaka sahip olduklarımın kaydı düşülecek.
Belki oğluma kalsın izleme listem, aralarında seçim yaparken bana danışsın ben yanında olmasam da diye, belki onun oğluna kalsın diye...
Bir şekilde bulur birileri.
Kayıt düşmek için işte.
Sadece ...
ÖZEL NOT: Bu blog, film izleme oburluğuma belirli bir yön veren ekmekçikız dostumun, belki de farkında olmadığı esiniyle açılmıştır. Bu durumda kendisine ithaf olunur...

4 yorum:

  şule

27 Kasım 2008 09:01

elektram ortmenim, onunde saygiyla egiliyorum. ne guzel olmus burasi. ne cok emek birden bire elimizin altinda bulunuverdi...geniiiiis bir zamanda oturup hepsini okuyacagim, "okunmali" dediklerimi bir yere not edecegim, ama simdilik dersime kosturmak zorundayim...
son soz: super bir sey insanin sen ve ekmekcikizcigim gibi arkadaslarinin olmasi.

  depo

27 Kasım 2008 21:48

şulecim, şu yazdıkların o kadar önemli ki benim için. çok çok çok teşekkür ederim desteğine. burayı da seveceksin eminim. ben sizler için varım tatlım:) bizim için yazdığın iyi şeylerin aynısını ben de sizler için hissediyorum. :)

  EKMEKÇİKIZ

28 Kasım 2008 23:05

Ahh!
Ben sersemlerin sersemiyim! :((
Dün, neden ilk sayfayı okuyup, kalanını atlamışım ki?
Tipik ben; dikkatsiz, savruk.

Böyle olunca da, blog dünyasına girmemin kazandırdığı bir dostumun ithafını atlamışım.
Valla, gözlerim yaşardı, Elektracım.
Çok teşekkür ederim.:))

Bildiğim bir şey var; bütün bu zevkler, duygular, seyredilenler, okunanlar paylaşıldıkça daha da anlamlı oluyor.
Paylaşabildiğim dostlarım var, çok şanslıyım.
Sağol!
:))

  depo

29 Kasım 2008 10:13

biz de çok şanslıyız bence. sen bul filmleri, ben izleyeyim. benim ki daha kolay valla:) çoook çoook sevgiler gurum benim:)